22 март 2021 г.

Училище по Rock 'n' Roll

22 март' 2021

Lzzy Hale, Twitter

"For the most part in certain karaoke bars no one knows me, so I get moms, and kids alike, telling me I need to be on 'American Idol', or that I should pursue a career in music" (link)

"I love my Freak family; know that I'm always here, always stalking..." (link)

"Music is life, and the fact that we get to connect thru music is such a beautiful thing" (link)

"You all have saved me more times than I can count; this is more than music, more than a career, this is human connection" (link)

"Just because I'm on stage, and you are in the audience, doesn't mean we are disconnected; we ride the same wave" (link)

Тя дори Ницше засрамва... Трябва, трябва да се захвана да сбера афоризмите на Лизи!... Отчаянието ме срива, цялата ми мотивация, всеки ме апострофира, всеки ме пита "с достойнство" какво по цял ден правя, би искал уж да бъде като мен; чуждите ме опипват с въпроси как поемам издръжката си. Не мога да се затворя без въздух. Залепен съм за Лизи и това ме държи актуален в надеждата... Хиляди са, обозначени са, редактирани са, готови са, притежавам ги, нито ми се налага да превеждам... но нахвърляни безразборно, да, като в обискиран архив. Нужен ми е месец на откъсването, месец да не мисля как не се препитавам, месец да работя! Окуражителна, изрично и безукоряващо, дума би била достатъчна да замести упованието. Аз просто чакам да падне таванът. Пиша текущо. Защото тя не е опиум, не е извинение, не е мерак! Не съм chain smoker - тя, напротив, е росата в съзнанието ми! А човек преди всичко диша. Свестният у нас считат за луд. Те или се себеквалифицират "практици", или отявлено (като Х. Александров) са коджакафалии в "ничия" хранилка; или, заедно с мутрите, попадаме някъде в средата. Превърна се у нас в "трансцендентална аперцепция" интелектуалната собствено професия. Защо "ми" е да узная да решавам квадратното уравнение? Има отвън кой да тактува. Бих могъл да се уредя/ си платя да издават поезията ми. Виж, статистици "се" търсят. Логически позитивисти в света на родообщинната оправност. Heavy Metal!

----------

Joe Hottinger, Instagram (link)

"Think of 
    all the education that I've missed, 
but then 
    my homework was never quite like this"
 
(Van Halen)
 
Джо има предвид как при запознанството си с Лизи е прекъснал следването си в колежа; пише си сега домашното под надзор от най-добрата, най-дяволитата учителка:


Lzzy Hale
Сн. Joe Hottinger

Аз учих уж 5 години за инджинер и уж работих 15