(културната антропология като проницание)
Култура, благотворителност, производство, финанси. Ето пример за общностно събитие: че производител организира благотворителен концерт; плаща за концерта, правейки си чрез въобще продукцията реклама, като пък постъпленията отиват при благотворителя и плащаме, значи, на себе си визуално, ведно с косвено отбивката и със, значи, придобивката, ре-кламираме се. А идеята конкретизирано е, щото за максимален ефект четирите компонента да принадлежат на общо за всички тях направление от човечността (музиката, да речем).
"Hey, Freaks! Remember we partnered with Soundcore audio on their latest earbuds, right? Well, guess what? We will be performing as part of SoundcoreCares, a special virtual charity concert on April 3rd, with all donations going to MusiCares. Any donation from $1 or more gets you a standard ticket, and there is also a VIP package available, which includes a set of red Limited Edition Liberty Air 2 Pro earbuds, plus a virtual backstage hangout with us and the other artists! Click the link to donate and get your ticket now!"
Lzzy Hale, 22 март' 2021, Instagram (link)
Клише, дето трябва да бъде. Ясно е като бял ден. Бял ден за тях, а за нас? Ами бял свят. Намира си в тия карантинни времена момичето работа... L(i)zzy се е "научила" първо на "това", държи на него; и едва сетне - на "работа".
6-минутна епифания
and why is it that all the other people
think their time on earth is an accident?
isn't it interesting?"
Което в сърцевина, и за тях, и за нас, изисква изясняване, е пътят. Понеже общността, както с пръстените на дърво, ала митически, се развива изначално през култура, благо-творителност, производство, финанси. Достига се на шир и длъж граница, откъм която по стъблото соковете се отразяват към началата, за да се възражда общността непрекъснато. Сиреч проста работа - не и за тях, нито, уви, за нас, "природните", "елитарните", "вкоренените", вечните, но временни, митичните, платоничните...