9 декември 2020 г.

Връз автотренажор (домошарят)

- Стереотипите, тренер, фракциите в шаха са на показ - истинска диария, - та не мож' на туй разчита да се напоиш или нахраниш. Но ето, да играеш шах със себе си, вместо фуфлешки да разиграваш партии, е като да играеш шах с живота. Или поне не с компютъра - той все ме бие, всички все ме бият. Манджа с грозде. Гроздето е кисело. Въпросът "как въобще да живея" се отваря, завръща с "кога, закога в частност ще живея". Стисни ме, Радке, че зорлем да пръдна. Доста умнотии пулверизирах on the wall вкъщи последните дни. Подготвям се, не се чувствам готов. Напъвам се: всеки напън е предварителен. Една особена, една будна леност от детинство ме запича. Кенефът беше все пак из двора и не ми се излиза никъде. Моят стил... Какво съм аз - побългарен nerd, geek и прочее.