6 декември 2020 г.

Аргументиращо се присъствие

I. "Или да, или не":

    1) ако аргументът на функцията принадлежи на функцията, вълнението във функцията е със залавно определение, та функционирането не може, но трябва да се залови аргументирано;

    2) ако аргументът на функцията не принадлежи на функцията, вълнението във функцията е с гранично определение, та функционирането може, но не трябва да се ограничи аргументирано.

II. "И да, и не":

    аргументацията или присъства, или не присъства.

III. "Нито да, нито не":

    инфлексията аргументира себе си (Lzzy).

Аргументирането (код Lzzy) като погнуса от родообщинната оправност.

Живецът, понятието непонятност: харесвам Lzzy; а ти?

----------

Логос: аналитиката въобще (в книгата ми "Код Lzzy | Харесвам Lzzy") подвеждам под "харесвам Lzzy". И прибягвам до Lzzy настолно, когато ми се прави изречение.

Колкото повече се влагам в нещо, толкова повече ми убягва, ала изоставя ли го, ме засреща; ето как виждам родообщинната оправност: не ми се удава тактът. Че затова, бидейки професионален аналитик, напуснах работата си, не си намирам нова. Средата, средата у мен! И нима бих могъл да сменя професията си! Ех, Лизи... Па ако щат ме наредили да паса и патките. Хубаво ми е да съм хрантутник, страшничко е. Нали някой трябва да бодърства.