"A dry larynx is death. The goal here is to release your breath, not lose your breath. I don't think of vocalizing as singing. I begin vocalizing with some hissing. After the 'ah's I move to my vowel chants. It helps me to think of myself as being hung by a hook at the top of my head. Keep your jaw and muscles relaxed. Now, with a deadpan stare and minimal mouth movements... Looking in a mirror helps. I imagine the sound coming straight from my eyes like lasers. I start with what I call portamento 'oh-ah's: at my highest comfortable note in falsetto and then swoop down, kind of sounds like a bomb dropping. Does my speaking voice sound normal? If I need more, I go to the tongue rolls. I try not to hesitate either... I hope this brings us closer, my darling freaks!"
Lzzy Hale, 25 ноември' 2012, Facebook (link)
----------
Изживях втори потрес... Да, това долу е Lzzy Hale (преценявам 75kg = 4 x 15 + 15 лостът; Лизи е висока 172-173cm, тежи около 60kg... краката в пропорция идат дълги, но бедрата са силни, обемни, костната структура е компактна, тя изпълнява с култура, гледа напред, разкрачът е на ширината на раменете, стъпалата не са твърде разтворени, коленете не са твърде събрани, не огъва кръста и плешките, не се надвесва, изправя се докрай, тазът влиза, пък и хватът е с оптимална ширина, трапецовидният мускул, "тегличът", е чудесно развит за жена, делтоидеусите... и дори за мъж... превъзходно изпълнена мъртва тяга):
Тя неведнъж се е оплаквала от лостовите набирания, нейната маса под кръста, както въобще при жените, преобладава значително, ала е развила плътността на гръбната си мускулатура, натренирала е ръцете си, нейните пръсти са свръхразмерни, позволяват здрав хват, като каиши:
Ах, и това (in the mirror, снимка, що воистине бих нарекъл "Рефлексия"):
Но най-вече това... ренесансовото лице:
И най-напред това:
Може да пее, съчинява песните си, може да говори, да пише, да мисли, да общува, да работи, да се учи и възмущава, може би да се люби, да се радва и води... както всеки човек.