23 декември 2020 г.

Случайната вселена

Възможността е вселената на случайността, е това, чийто модел е тотализаторът. Духът на тотализатора се разпада по три субекта: (1) духът на сферата; (2) духът на топчето; (3) духът на топчетата. И ето, (1) не може да каже за другите два нищо, нито тях самите, ето я Теорията на вероятностите. Пък (2) може да каже за (1) всичко, а за (3) - нещичко, Философията. Нима (3) не може да каже за другите два всичко, Функционалната философия! Аз съм (3), представлявам духа на тотализатора. Моята книга, настоящата "Код Lzzy | Харесвам Lzzy" (link), в изпълнение на възможността, навързва по "червена нишка" (Lzzy) топче through топче (Сонатата си-минор). И само философ, нежели функционален философ, би могъл да напише учебник "Функционалната философия", сиреч да ме обзре, да ме види в многообразието ми, да ме спомене. Та моята библия е на разположение, неизбежна е, не мога да се откъсна. Учебници по Функционална философия би могло да служат на Философията, философията, че не съм случаен. Подавам ръка...