Поръчката предполага покупко-продажба, заявката поражда покупко-продажба. Поръчковата търговия е несъщинска, иде реч при нея просто за професии;
заявковата - същинска, иде реч при нея за продукти собствено. Ала заявката информационните технологии на разплащане валидират в поръчка, т.е. че заявяването се сдобива с професионална поддръжка към своя механизъм на взаимообвързани плащане и доставка. Току не може при това положение да се прави далавера. Но какво е продуктът? Ами е онова, което притежава рекламна стойност; пък включително продукт би следвало да бъде и професионалната поддръжка на заявяване... Та трудът при продукта се отплаща с реклама: която реклама иде да рече как в света на продуктите човек, без същевременно да се труди, се труди. Освен, разбира се, който сега сам по себе си се труди заради всички, т.е. приоритетният project manager за професионалната поддръжка на заявяване.
Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link