9 октомври 2023 г.

Мотивацията като животинско време

"We have boson variables appearing automatically in a theory that starts with only fermion variables, provided the number of fermion variables is infinite. There must be such boson variables connected with electrons" | Paul Dirac, "Spinors in Hilbert Space".

Представа. Пределът как вселена с тензори е векторно пространство, 
чието време е вселена от спинори, т.е. че пространственото време е векторът, 
който сочи насам скаларно. 

Теза. Тираничното не може да бъде общност. Пределът как вселена с тензори (основания) е векторно (ценностно) пространство, чието време е вселена от спинори (общност), т.е. че пространственото време е векторът, който сочи насам скаларно, 
та спинорът сам по себе си е инфлексорът (самият аз); ценностното пространство при животното е по природа (мотивация), пък при човек - по свобода (емотивация).

Възраженията против тезата са оборени ето как:

Модерното възражение. Ами тираничното не може да бъде общност. Пределът как "вселена с тензори е векторно време, чието пространство е вселена от спинори, 
т.е. че времевото пространство е векторът, който сочи натам скаларно, та спинор сам по себе си е инфлексор"; битието е свободата, човекът е на заден план (общност). 
Пък животното как се вписва? Съвпадат при него служба и грижа.

Просветното възражение. Ами тираничното не може да бъде общност. Основанията са ценностите, общността е мотивационното пространство, та пределът е регулация къмто свободата, т.е. ценностите са по природа. Пък времето как се вписва? 
Че в малката ли или в голямата правда?

Класичното възражение. Ами тираничното може да бъде. Пък мотивацията как се вписва? Тя, видиш ли, е продоволствена, нежели екзистенциална.

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link