"We have boson variables appearing automatically in a theory that starts with only fermion variables, provided the number of fermion variables is infinite. There must be such boson variables connected with electrons" | Paul Dirac, "Spinors in Hilbert Space".
чието време е вселена от спинори, т.е. че пространственото време е векторът,
който сочи насам скаларно.
Теза. Тираничното не може да бъде общност. Пределът как вселена с тензори (основания) е векторно (ценностно) пространство, чието време е вселена от спинори (общност), т.е. че пространственото време е векторът, който сочи насам скаларно,
та спинорът сам по себе си е инфлексорът (самият аз); ценностното пространство при животното е по природа (мотивация), пък при човек - по свобода (емотивация).
т.е. че времевото пространство е векторът, който сочи натам скаларно, та спинор сам по себе си е инфлексор"; битието е свободата, човекът е на заден план (общност).
Пък животното как се вписва? Съвпадат при него служба и грижа.
та спинорът сам по себе си е инфлексорът (самият аз); ценностното пространство при животното е по природа (мотивация), пък при човек - по свобода (емотивация).
Възраженията против тезата са оборени ето как:
т.е. че времевото пространство е векторът, който сочи натам скаларно, та спинор сам по себе си е инфлексор"; битието е свободата, човекът е на заден план (общност).
Пък животното как се вписва? Съвпадат при него служба и грижа.
Просветното възражение. Ами тираничното не може да бъде общност. Основанията са ценностите, общността е мотивационното пространство, та пределът е регулация къмто свободата, т.е. ценностите са по природа. Пък времето как се вписва?
Че в малката ли или в голямата правда?
Че в малката ли или в голямата правда?
Класичното възражение. Ами тираничното може да бъде. Пък мотивацията как се вписва? Тя, видиш ли, е продоволствена, нежели екзистенциална.
Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link