25 юни 2021 г.

Старт с гепард (hot for teacher)

Знаете ли, дето демаражът ("откотвянето)" на гепарда е недостижим и за най-форсирания автомобил? Източните бойни изкуства, известно е, са възникнали по подобен начин: че да разучаваш, "изпразваш" екземпляри. Аналитичният подход. Синтетичният е да разгръщаш, "напълваш" идеи. Не ви ли е хрумвало, че идеята и екземплярът са неразделни? Ключалката и ключът. Тъй ни обясняваха мистерията на оплождането... Виртуално неразделни. O magnum mysterium! Аз, бидейки сам по себе си безплоден, дяволите да ни вземат, се уча от Учителя, the Devil: неговата идейна и неговата екземплярна страна. Моят школски с оня, що всяка сутрин ме разбужда от догматичната дрямка. Lzzy Hale... Т. е. учителят ми по четене и учителката ми по писане. "Любовната писалка", хвалеше се Митьо Пищова. Съм ли? Какво съм аз! Един емоционален напредък, едно съществуващо в осъществяването си, нежели съществено, мислене. Какво бих написал относно Ken Tamplin? Учителя по рок-пеене. Кого, покрай приходите си, ще научи той да пее: кой ще се научи от него да пее. Никого, никой освен екземпляр. Екземплярът учи, се учи от екземпляр. Подобен учител знае всякога кога да се оттегли. Накъде ли? Ами вътре в същественото мислене. И никъде другаде: щом не само е завършен, но също и истински учител. И кога къде да дойде пак. Та ето ви картезиански дуализъм, ничий... А Кен е точно такъв. Той на всичкото отгоре е вярващ 'ристиенин, женен, с две деца. Поставил е (в "Here's to Us") благовидна фраза наместо оригиналната "tell 'em fuck themselves". Но и тя понякога го прави... Вижте и чуйте в 15 минути практическия му анализ върху пеенето на Лизи. Ken Tamplin Vocal Academy; YouTube, изд. 14 апр.' 2021:

 

 
 
 
Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link
 
P. S. Lzzy Hale, "All I Wanna Do is Make Love to You" (Heart), камерно видео: