29 юни 2021 г.

Съгласие

Не съм съгласен, че към мен господства обществото, а от мен - идеал за братство: към мен господства Дзвер, пък от мен - идеалът по свръхчовек.

Прегръщам я.
Веднъж в живота си да я прегърна!
Никакви сълзи! Ай, ай...
аз сигурно ще бъда потен;
тя ще бъде потна също...
"Ще се върна,
so much water's falling from the sky."

Знаете ли що е да не си умрял? Аз днес, 29 юни' 2021, на 49 г., изтичах в гората (Шуменското плато) за час и половина на един дъх и без вода своите 12 км при слънчево време, температура (при голите участъци) 30 - 35 градуса по Целзий; та сега съм лодка в слънчев океан.

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link

P. S. Златен час (по залез) пред Rock Falcon, звукозаписното студио на продуцента Ник Разкулинец в Нашвил. "The Golden Lzzrd" е озаглавил снимката Joe Hottinger. Изд. 27 юни' 2021, Instagram (link):

 

Lzzy Hale (да я бацна по бузката)