18 септември 2020 г.

Рецепта свише

Are you talkin' to me? Че прекъснатата ангажираност на днешния ден се дълржи общо взето на IT-треската, що се взаимоотнася, както към евентуалното зачеване би висяла сподвижната опасност от прекъснатия полов акт. Нима съм особен? Връщам се от медицински преглед. Така се казва, щото да се завърнеш от оня свят: че не се оказа нищо злокачествено и съм с приповдигнат дух. Обсебен съм. Мнителност. Континуитет. Тра-та-та-та-а! Защо съм толкова видиотен и пр. - неутолен? Ами ако психо-био-социално живееш по начин, в който разсъдъкът еректира (стегнат нехранимайко и др.), освобождаваш се във всеки интересен, но непровокиращ към (например паричен) разбор случай: и не съумях да прочета "Пармският манастир", колкото и да си напомнях. А трябва ли да (се) предпазвам? Т. е. да се закачулвам. Откъде-накъде! Кому е нужно да подхождам? Мне ли? Или на жената и децата. И любовницата ли? Ти може да нямаш, той има. Прехода наричам с Lzzy - отвежда уклончиво при Lzzy, да, всяка една злобарка-мисъл. Колко мъдро! Потвърждава се спрямо мен клишето как всичко е от недостатъчно пиене... пеене, yeah! Противоотровата в този живот. Наздраве! Кой в края на краищата? Кой друг, оплаквайки се, би вдигнал тук тост? Лидиращият ли? Съгражданинът, що с цялата си, трезвата си баритон-басова сериозност диалогизиращо проповядва: "о, един се роди само за това", роди се да поставя диагнози, роди се да тежи. Дефенестрация! Никакво семеизхвърляне! Най-добре е моят приятел да дойде! О, нека дойде: ще го потупам сетне разтапящо по рамото, вместо да се режат танковете. Кой съм аз? Аз мисля, че прекалих с въображението. Но пък щом нещо може да бъде казано... Шегувам се. Шегувам се както винаги. "OK, OK!" Тая беше целта: оправдателният режим като у Чезаре Борджия, полувдигнатите ръце, отстъплението, терзанието, вроденият ад, при-познаването, квазидиалогът, 11-тият мартенски ден, накривяването на шапката, сам да избирам измежду своята дихотомия (ха виж хубаво ли е сам да си приказваш). Re-spect, walk. Link. Тя е Пантерата - тя, с всичката своя живописност, тя - Мъдростта Божия, въздействието. "Tyger Tyger, burning bright, in the forests of the night..." Че с Lzzy, ако имаш отвертка, фокусът е да развиеш или завиеш болтчето; пък ако нямаш отвертка, фокусът, разбира се, е върху отвертката. Колко умно!