разисквам тук партизанщината, осветляването,
нежели да се рея оправно)
Универсалията е обитателят в проблема (вечен) за членуването (съпричастие, безпредметност, отчуждение); ето спорещите:
- множественост - неопределително членуване (предположено е, щото да се
осъществява в съпричастие);
- немножественост - определително членуване (предположено е, щото да се
осъществява в безпредметност);
- безчленност (предположено е, щото да се осъществява в отчуждение).
Кой съм аз, харесвайки Lzzy?
----------
Ето разрешенията:
реализъм: "ранно пиле рано пее, ранното пиле рано пее!");
- класична логика: че единичността е или множествена, или немножествена (ето
номинализъм: "кое да е ранно пиле рано пее или това, ранното пиле, рано пее?");
- романтична логика: че да си нито е множествено, нито немножествено (ето
концептуализъм: "пък ранно пиле пееше").
----------
Логика (че непреходно би било едно троично единосъщие, т. нар. господ*): принципност -> единичност -> да си.
Разговор върви отръки.
Кой понастоящем се явява непреходният феномен? Хей, ами Lzzy!? Тя е нашата борба (въпросната спорна искреност, която не ме блазни). Спорът се снема съпричестиво. Но кои сме ние, харесвайки Lzzy? А би ли могъл да я заместиш, щом, ето, би могло? "But the devil sends the beast with wrath..." IT.
----------
*
"Отецът": парадиалектична логика.
"Синът": паракласична логика.
"Светият дух": параромантична логика.