13 май 2021 г.

Закуска на вечеря

(дзвер)

Lzzy Hale, 13 май' 2021, Twitter (link):

"I'm a little sandwich, would you bite me?"*
Lzzy: "I love a good sandwich."**

Тц-тц-тц... Heavy Metal!

----------
* Клъвване от жена: един вид че "love bites, so do I" (песента на Лизи), ала такова ухапване е добре дошло връз мен; слаба ракия си (с твоята Грами, PR-активност и пр... евтин слоган, хапка за популярност и печалба).
** А такова?

"Чувал ли е някой, змей да умира от отрова на змия!... Изтегли си обратно отровата! Не си толкова богата, за да ми я подариш." (Ницше, "Тъй рече...", "За ухапването от пепелянка", пр. Ж. Гълъбова.)

Лизи е голяма! Пък аз... съм комай мнителен.

Сеирджия: "Best answer ever!"

"По-изискано е да се изкараш неправ, да, отколкото да излезеш прав, особено когато имаш право. Само че трябва да бъдеш достатъчно богат за това." (Ницше, пак там.)

"Watch out, 'cause I'm vicious!", предупреждава (в песента си "Vicious") Лизи.

"Как бих могъл да въздам по заслуга всекиму неговото? Достатъчно би било за мене да въздам всекиму моето!" (Ницше, пак там.)

Та Лизи сякаш казва: "Ето моята линия на добро и зло, а твоята?"

Голям е Ницше! 

Сещам се как преди години се бях разстроил емоционално заради някакъв форум в Мрежата и ми се обади по телефона мой приятел-участник; спомням си думите "ами те да напишат, ако могат".

Въпросният минидиалог най-вероятно е безобидна и даже плоска закачка. "Да изпушиш една пура е понякога не повече от да изпушиш една пура", беше отбелязал Фройд. Само че аз, с моята ирония, не се озадачавам в някаква "сексуална истина" от заявлението, "пурата", а в "дима, аромата от пурата", един удивителен натюрел, дръзновението "ask Lzzy anything". Защото, не се съмнявайте, готовността, да, без дори зрънце напрегнатост, е налице, налице през смях: нека опонентът дръзне да направи изречение...