Основното образование дава (в преход) обществена възможност по рекламиране**; та щом
не се виждаш в рекламирането - ами би могло да се образоваш до
най-висша, най-полезна за теб и за другите степен. Пък реализацията на официозното висше обучение се създава тоталитарно; ала, ето, се отреализира дзверски в рекламотехническа илюзия*, рухне ли тоталитарната структура междувременно. Сиреч основното обучение дава по принцип обществена възможност по образоване, обучението като развиваща се основа (Старият свят); и та щом не
се виждаш в образоването - ами... техноспециализация (вкл. административна); или би могло, при оттоталитарен преход, да се свръхобучиш, разосновеш се до най-висша и уж*** най-безполезна за теб и за другите степен, себеобразоваш се. Тоталитаризмът, бидейки доктринерски - обречен е на изчерпване (командната структура не е непременно тоталитарна, т. е. би могло на официозното висше обучение да не се тъкмо създава реализация). Моят екзистенциален проблем не е съобразоването, а съпрепитаването: искам да се, така да се каже, храним на една маса, вместо въобще да дискутираме на нея.
----------
* Способен съм, че на нищо не съм способен, едно у мен аналитично, едно в затвърждение Heavy-Metal-положение, ** което (напр.) у Lzzy Hale е синтетично, гъвкаво е; и нямаше иначе как сега да си давам ясно сметка, т. е. преди потреса(29 юли' 2018, когато попаднах на Лизи).
*** Дзверът! Да, елате.
Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link