21 декември 2021 г.

Териористът и Lzzy

- Екстериор, дяволи ни взели, се гради на дневна светлина и ето защо винаги е важно къде ще нощуваш; понеже във вселенската пещера, освен да блуждаем сенки, изгрява и залязва в ритъма на диалог Слънцето (пък аз не съм Сартр, сиреч налагам метод за философстване, асиметрична война против Философията и нейния представител*).

P. S. Моят учител като възпитател: възпита ме да възпитавам у себе си спокойствие при философстване; и че иде реч за процес. Ала условието за надграждане все-таки е да не те изоставя сега нетърпението. Lzzy Hale ме приучи да окръглям начаса, както и по време на сън идеи, една евристика; организира си ме в работно място и подклажда у мене вдъхновение, та къмто страст... И двамата да ги сочиш с пръст.

----------

* 1. Екстериорна теза.
   2. Екстериорна анти-теза.
   3. Интериорна анти-анти-теза = интериорна теза (в очакване за изолация).
   4. Екстер-интер-син-теза (неочаквано завръщане) = новата екстериорна теза, 
       в изхождане.

Резултат: екстериорните анти-тези ги все едно изсмуква минога; и пропада методът да се води философия (екстериорна теза -> екстериорна анти-теза -> екстериорна син-теза = новата екстериорна теза).

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link