28 декември 2021 г.

Светата Троица

2. Западното Християнство. Че Синът, Словото Божие, оттласквайки се с това спрямо Отца Си - ами разпознава именно Духа Светаго, Що е Любовта Божия. И ето Предзачатието, сиреч Семейството, Божията екзистенция. Нулева сума.

1. Източното Християнство. Че Синът, Любовта Божия, възлюбвайки с това Отца 
Си - ами бива припознат именно от Духа Светаго, Що е Словото Божие. И ето Следвъзнесението, сиреч Родата, Божията есенция. Number 1 (ex nihilo).

Схваща се метафориката в буквалното си значение:
    - "Отецът" = моя учител;
    - "Синът" = мен (акузатив);
    - "Lzzy" = Духа, Свети (кой, изкарва си прехраната с уроци по френски).

Моят Учител, дяволи ни взели, трябва да съ-ипостасира тук единия от "двата" варианта, за да диалогизираме. След което Двамата и витаещата около ни по петдесетница Снаха и съотв. Невеста ("here's our church tonight!") да идем с нашата патологична любов при каприев и го попитаме "абе ти мож' ли каза Filioque нещо повече". Папата ще си седне на трона, пък Чезаре и Лукреция... Върви, народе възродени. Лидиращо. 28 дек.' 2021. Не съм сигурен дали поне засега съм най-интелигентният ученик, но със сигурност ще съм най-оригиналният. Нали?... А, оригнах се, прощавайте... Освен ако не става дума за старите, благородническите италиански фамилии, нежели за, макар блестящи, парвенюта. И за невероятните злобари от форумите по Православие. Майната му на Православието! Истанбулската конвенция!

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link