24 декември 2021 г.

Да се разбираме

24 дек.' 2021. Разбираемото изхожда от циклофренията си. Не-разбираемо е онуй, Гадамере, що може "да бъде" разбрано, т. е. "да се" разбере. Пък разбраното си... е разбрано. Както разбран човек. 

Ето кое ме прай оригинален мислител - лайната, било в запек, било в диария, било... Това моят учител, и да се - пиян-залян - насере, не може да напише... няма да напише. Чест и почитания!... 

"Код Lzzy". Б-р-р-р! "Божествената Лизи" трябваше да се казва книгата ми (link). Какво съм по същество аз? Лайно на припек. Heavy-Metal-maniac, истински маниак... Фуфлек. 

Сълзлив, дъждовен, опикан... "I'm fucking golden", пее Лизи ("Golden") ... Exciter, "Heavy Metal Maniac" (1983, р. Лизи): "I'm coming out, gonna kill tonight..." Весела Коледа.

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link

P. S. Аудио: link