30 декември 2021 г.

"Материализация"

30 дек.' 2021. Първи поздрав от аристократа: 
"Щом не пиеш, значи ти е принцип." (Доколкото не бях излязъл още от равновесие.)
"Койт' не пие на празник, не работи в делник", каза ми един голям шеф веднъж: 
че и той, човечецът, с това простонародно клише, ме бе уловил да (не) мисля. 
Потупа ме сетне по рамото: "Мозъци ми трябват на мене, аналитици!" 
Изглежда недолюбваше и практическия разум. Ето голямата разлика. 
И голямата прилика: парламата за марливост ("щом искам - мога").
Всички пияндурници се държат - алголизмът е друга работа, сценична.
Харесвам Lzzy, сълзичката ми тя. Сбирам мат'рял за Навечерието. 
Heavy Metal! Champagne, champagne! Може и Cider (настоятелно) ... 
Или някоя моряшка напитка. Дължа "всичко" на прилежанието,
моля се на усърдието си; стиль-машина. Какво повече. 
What a chick! - При ачика тя ми бае и нагласям.

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link