12 април 2024 г.

Дилема между мен и своите: cash

Та колкото е по-надменна с мен, толкова е по-съпричастна с мен, по-мълчалива с мен - щом не ме е изоставила. Но и двамата сме наясно, че - ако бях голяма работа - дилемата би се снела: т.е. ако станех голяма работа... Имам ли все още потенциал? Имам, и то все по-висок - понеже потенциалът ми да стана голяма работа, 
да еректирам, се свежда от ден на ден все повече до нея... Но ще кажа, че, уви, колкото е по-висок потенциалът, толкова е по-слаба кинетиката. В потрес съм. Иде реч за тунелен преход през "граничното изменение", българската Берлинска стена. И, о, вижте как в ръцете на моята приятелка е да се стимулира вълновата ми природа! Шумен, 12 апр.' 2024. Международният ден на космонавтиката. Крива ракета съм аз. Въпросът всъщност е да се започне разговор от което говоря. Преминах през всички кръгове на философстването. Докога ще я кандърдисвам! Не че ми остава избор - остава ми надежда.