22 април 2024 г.

Фактите като показател

(пълен идиот)

Ех, та когат' вместо в единия магазин касиерката да ме пита в прав текст "вие малко дете ли имате, че си купувате по 10 кисели млека", пък в другия още по-прямо - "вие само кисело мляко ли ядете", - ами тя току попита в очите онзи, що редовно влачи пакет по 12 бири, "вие като моя бивш мъж... вие пияница ли сте": България е тръгнала на оправия.

Сещам се, че преди много години излязох лятото с една жена; ръмеше, да, разбира се, дъжд, беше дъждовно. Тя ме подигра защо съм взел майчиния си чадър, понеже, видиш ли, чадърът беше пъстър. Еха!... Та комай отговорих как тези дни бях излязъл без чадър - подарила ми е друга такава чадъра си, тръгнала си е с таксито, не ме е изчакала да обясня, дето с тениската и шортите няма какво толкова да се намокри по мен.

Оправям се с жените, трудно ми е с мъжете.