4 април 2024 г.

Похват: как да преодолееш хегелианския спор

Пример: 29 март' 2024, БНТ, "Панорама", Лена Бориславова и Деница Сачева (link)

Коментиране във Facebook:
    Ето моята заявка: "Лукреция Борджия, и редом до... как да нарека другата, да, една свиньица." Поставя се предизвикателно въпросът с продоволствената афера уж едностранчиво, че, видиш ли, "бия на морал", т.е. първосигнално, а с претенция за грамотност.   
    Та не след дълго ГЕРБ-аджия се връзва да ме репликира: "Вместо да лъскаш бастуна на Парапета (прословутия кадър дали Кирил Петков докосва Лена Бориславова - б.м.), то по-добре прочети нещо за Лукреция Борджия." Подвежда се, като съответно ме натирва наистина едностранчиво в интимната афера, за да ме съобразно собствения ми тон унизи, опитам се да изляза дума срещу дума и тръгне надзнайване под шапката на морала (пък човекът е, разбира се, многознайко, царят на "ние така, вие онака").
    Аз идиотски потвърждавам: "Hell Yeah! Кирчо Valentinois докосва ли Лена?... Ами Тати (Асен Борджия) се вихри в Министерския съвет, докато тя семейно разпределя партийните задачи. Heavy Metal!" Познавателно покритие в полза на (да се задави) ответника: но интимната афера като добре ми дошло разложение на продоволствената. (Моят учител се до последно надяваше на морални у мен подбуди, за да пласира нефелантропологията си, че "трябва и да се работи". Но Тя е моята слабост и моята сила.)