2 април 2022 г.

Хайдегер и фундаменталната онтология

"Through flesh and through bone
to where nothing escapes"

Lzzy Hale, "Raise Your Horns"

 
Душеведението е несподелимо - ами понеже...
"Lzzy Hale: ето, иде реч; release! {i² = j² = k² = - 1: Lzzy.}"
= "душеведението ме избръща към препитателен в лицето на Lzzy Hale... атрактор".

Моят препъникамък.

... та фундаменталната онтология е онова, чрез което Хайдегер, напротив, се опитва да сподели душеведението, ала... "nur noch ein Gott kann uns retten". Хайдегер изопачава Ницше. Хайдегер привижда Lzzy за нищо повече от скелет, нито даже мощи... Не смогна Хана Арент да нарече банално зъл тъкмо Хайдегер - оправдаваше го тя душеведски. Ех, либов, либов... Любовта винаги е от душа - никога по душеведение. Пък аз... аз никога не съм обичал друг освен себе си. Да, и ето защо мога да разказвам своята... своята си история. Любовта, споделена или не - ами споделима е само и единствено романтично, сиреч възвратно.

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link