"Impale me on the horns of death"
Manowar, "Bridge of Death"
"Raise your horns"
Lzzy Hale
(диалогът на безмълвието, интегрална дигитализация: "пишеш ми, чета ти")
Тя е че феноменологията на спомняне* (съм ли) се основава в прилив на живец,
вместо в отлив на живец.
вместо в отлив на живец.
[Живец (точката на екзистенциална бифуркация):
- прилив на живец (вечноженственото) ->
етос | онтос (вечноженственото: Ангелът**) ->
онтоетическото (Дяволът като Полис на мъжественото) - аргументира се
от епиестетическото (т. е. вечноженственото).
- отлив на живец (вечномъжественото) ->
онтос (вечномъжественото: Демонът**) | етос ->
епиестетическото (Богът като Пантеон на женственото) - аргументира се
от онтоетическото (т. е. вечномъжественото).]
- прилив на живец (вечноженственото) ->
етос | онтос (вечноженственото: Ангелът**) ->
онтоетическото (Дяволът като Полис на мъжественото) - аргументира се
от епиестетическото (т. е. вечноженственото).
- отлив на живец (вечномъжественото) ->
онтос (вечномъжественото: Демонът**) | етос ->
епиестетическото (Богът като Пантеон на женственото) - аргументира се
от онтоетическото (т. е. вечномъжественото).]
Диференциална аналогия (ценностно равновесие, живецът като параметър):
- прилив на живец: Lzzy Hale: ето, иде реч; release! {i² = j² = k² = - 1: Lzzy.}
- отлив на живец: Пантеон на женственото
Интегрална дигитализация <-> диференциална аналогия
Lzzy Hale: ето, иде реч; release! {i² = j² = k² = - 1: Lzzy.}
Живец. Heavy Metal! (предвид Joe Hottinger)
a real number..., has an attractor consisting of a fixed point replaced by a circle
and a repelling fixed point for a small change in the parametrization"
(David Nelson, "The Penguin Dictionary of Mathematics", 4th ed., "Hopf bifurcation").
Атракторът представлява атракция (дяволи ни взели).
(схемата от Речника на D. Nelson)
----------
* Виж фрагмента ми "Феноменология на спомнянето": link.
** Виж фрагмента ми "Фауст и последният философ": link.
Настоящият фрагмент се топи като захарен памук.
Йордан Землян,
5 апр.' 2022, Шумен
Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link