22 април 2022 г.

Комуникационното ми недоволство

Lzzy Hale: ето, иде реч; release! {i² = j² = k² = - 1: Lzzy.}

22 апр.' 2022. Комуникация: как ли харесвам Lzzy? Ин-формацията е необходимото основание за комуникация, пък езиковата игра - достатъчното. Сиреч комуникацията бъде ситуирана, ето, в принцип:
    - комуникационна заложеност;
    - та комуникационна действеност 
      [комуникационен пас (a), комуникационен анонс (b)];
    - че комуникационна диа-логичност.
Как обаче харесвам Lzzy: бифуркация на комуникационното ми ситуиране.

I. Комуникационната ситуация при Lzzy;
комуникационен залог:

   1 aa  1
-10 ab  10
 10 ba -10
  -1 bb -1 *

Наблюдава се едно комуникационно равновесие: bb 
(комуникационно анонсиране, "showing up", успение, "дяволи ни взели").
 
II. Комуникационната ситуация при мен;
че отсъства в съпоставка** комуникационен залог:

 1 aa  1 ***
-1 ab  1
 1 ba -1
-1 bb -1

Комуникационно равновесие: aa 
(комуникационно пасуване).

----------
* Джон Наш, "Затворническата дилема" (W. R. Hamilton: i² = j² = k² = - 1).
** Ето основата за една културална антропология: Lzzy, какво харесвам.
И що струвам "тук"? Ами ето, правя си реклама. Току съм там
(нямайки никога света си, дяволи ни взели).
*** "Византийският комплекс", ами Наш не се занимава с този случай (i² = j² = k²).
 
Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link