10 март 2022 г.

Благодатният огън

(виж фрагмента ми "Препитание": link)

"Nur noch ein Gott kann uns retten"
Хайдегер 
 

"Do it cuz you love it, practice 14 hours a day on your craft; when opportunity knocks, no matter how small, say yes; perform anywhere you can, and don't be an asshole." Lzzy Hale, 12 юни' 2021, Twitter (link).

Себестойностният склад е на тъмно, маркетингът е логистичен, рекламата е кампанийна, разходът за реклама е вятърничав, франчайзът увисва в социологическото проучване, та "нещата стават с опипване", освещаване.

Пък характеристичният склад е на светло, маркетингът е предлогистичен, рекламата е производствена, разходът за реклама е капиталов, франчайзът оживява "в умовете и сърцата", понеже нещата, просиявайки, не стават с опипване. Нали, Lzzy?

Нали, отче?

Аз по професия съм аналитик, не се бъзикам: та плитко разпятие е да анализираш горивния процес, ако не си "наясно в запалването" (Ръселе). 

Нали, отче?

Изучил ме е моят род, мой ред е да се образовам: не съм съгласен с Ботевата аргументация - съгласен съм с Ботевия патос. Е, как да се препитавам? Щях ли да имам Лизи, ако препитанието беше първият ми въпрос? Аналитик се препитава в бизнес; ала няма как да отидеш аналитично в бизнеса, нито, разбира се, има как бизнесът да дойде у теб синтетично. Предприемачи????

Политестетика (харесвам Lzzy: код Lzzy, дяволи ни взели), 
raise your horns! 10 март' 2022, Шумен

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link