30 март 2022 г.

Смелост за двама - смелост за всички

"Напът съм да се запитам дали разбирам нещо от правопис: Тя поддържа слятото писане във всички случаи, но на мен ми е трудно да напиша 'тръгвам напът'." Павлина Върбанова, "Как се пише?" (link). А смелостта, че не щем да караме по течението и че се запитваме? Току отсамната и ответната екзистенция: как екстериорът лети покрай пътя, защото препускаме по пътя, тръгнали сме заедно на път; но ето че би могло екстериорът да лети покрай пътя тъкмо защото, напът да гледаме напред, сме спрели. "Big City Nights" е озаглавил (по едноименната песен на Scorpions) Joe Hottinger своята нашвилска снимка, публикувана в Instagram на 28 март' 2022 (link). Lzzy Hale окомуш at the Rock show. И никога не шофира - шофира визионерът, казвам аз.

 

 
Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link