(отлив на живец*)
1. Духовното
в трепета (проточестота) е душевният хаос къмто танцуващата звезда, т. е. че полевата текстура (живецът като прилив в отлива) - определя се (динамично и повсеместно) от
кривина, разпът и пад (вълнението:
че кривината се явява вълнов фронт).
2. Векторният оператор (метричен уклон), ∇n
= ∑1njid/dxi; n ≥ 2
(n = 2, повърхнина):
- изкривяване в кривината (протоспин), curl(fn→) = ∇n x fn→
(векторно произведение на два диференциални вектора
допирно точка по точка);
- упътване в разпътя (протомаса), grad(fn) = ∇nfn
(векторна производна точка по точка);
- разпадане в пада (протозаряд), div(fn→) = ∇nfn→
(скаларно произведение на два диференциални вектора
пресечно точка по точка).
- изкривяване в кривината (протоспин), curl(fn→) = ∇n x fn→
(векторно произведение на два диференциални вектора
допирно точка по точка);
- упътване в разпътя (протомаса), grad(fn) = ∇nfn
(векторна производна точка по точка);
- разпадане в пада (протозаряд), div(fn→) = ∇nfn→
(скаларно произведение на два диференциални вектора
пресечно точка по точка).
Метричната размерност на вълнението се свежда до n = 2.
3. Потенциалната текстура (живецът като отлив в отлива): как кривината интегрално е затворена (спин) → разпътят е лъчев → падът "се пада" (маса); определя се заряд, полева собственост, т. е. че матерното във вибрацията (честота) е моралният закон къмто звездното небе. Сиреч матерното е взаимопараметризация (мащаб) на спин, маса и заряд (n = 3).
----------
P. S. Прочетете пак "Комуникация" (предходния фрагмент, link), за да се убедите как гениална е Lzzy: тя съвсем непринудено и напълно образно пише синтетично анализ, да, a prima vista! Ба'са ма'а му!