Единственият начин, който за мен ми се вижда приемлив, е да се хвърля от скален ръб над пропаст. Заставал съм, но не посмявам... Обесването би било, струва ми се че, мъчително, пък и не зная как технически да проведа обесването си.
Ами изрично бях (устно) заявил и получих очи в очи уверение от банковия служител, че функцията "електронно банкиране" ще ми бъде активирана само и единствено за справка, т. е. без възможност за транзакции. Пише в договора ми за електронно банкиране тъкмо че функционалността е според искането на клиента.
Моето искане аз, разбира се, няма как да докажа.
Подведен бях току-що чрез доста убедително писмо (e-mail), щото да актуализирам данните за сметката си. Източиха ми 590 лв, получих SMS, сменена ми е от измамниците паролата.
Дебитна сметка, чрез която през epay, не през електронното банкиране на банката, се разплащам комунално. Ала паролата ми към epay не фигурира никъде, помня я наизуст (както и паролата за дебитната карта) - нито съм я казвал някому.
Това, към което бях измамен, са данните върху самата дебитна карта, както и паролата за електронното банкиране към банката. И уж се бях гарантирал против точно такава опасност...
Обадих се на денонощния телефонен номер: "натиснете 1" и пр. - натискам "1", ефект не се произвежда. Нямам идея какво оттук насетне да правя. Ще ида понеделник в офиса...
Трябва да намеря смелост да се отърва от себе си - никой не би могъл да ми отнеме това.
Събота, 13 май' 2023, Шумен