17 май 2023 г.

Защо е сърничка или се прави на такава

Финансовият поток или е дигитален, с възможност той да се прихваща счетоводно, или е аналогов, без възможност той да се прихваща счетоводно; т. е. аналоговият финансов поток се осчетоводява като се взаимосъпоставят микро- и макространа, преводната страна, какъв превод е извършен, но няма дотогава за транзакцията, с все корекциите, информация. Пък когато вече има - обърнете се към арбитраж! Финансовият преход от аналогова къмто дигитална застройка е образователен въпрос, доколкото информационните технологии изпреварват техноинформационната нагласа. Моята гениална приятелка! Нека в сферата на информационните услуги висшият експертен персонал изземе нисшия. Но дигиталното е общност никак иначе освен когато икономиката и политиката се взаимозасрещат, което значи микроикономика и макрополитика, нежели обратното. За какво ми са дигитални финанси, щом съм на трезор? За да се повишава рискът ми ли - който дигиталността да понижава? Или то, днес, в 21-ви век, от мен и мобилния ми телефон си зависи, че преливам от пусто в празно без да емигрирам. Да, когато от министъра на правосъдието заместникът на главния прокурор се охранява против главния прокурор. 17 май' 2023, Шумен.  

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link