1 април 2022 г.

Когато

1 апр.' 2022 

Къде съм слаб: "преследваш победата, за да настигнеш щастието". Нали, отче? Човек съ... съ... стрими към щастие... Шах-мат. Тичане. Англикански свещеник... Къде съм силен: "настигаш победата, за да преследваш щастието". Ала нямам, уви, приятел, който против тебе да ме подкрепи - имам против тебе учител... Джон Наш не можел поначало да преглъща душеведението: аз вече мога, но какво от това? Ограничен бил, да, Наш в Атракторната функция - ограничен съм извън нея аз:

i² = j² = k² = - 1: Lzzy. 

Формира се в приравнената към нула Атракторна функция Топографското уравнение, разрешението е Топографията. Т. е. бих могъл наблюдавайки Lzzy да формулирам в съответствие Lzzy-света. Сторвам го тук-там. И, ах, фигурирам, макар пред скоби. Но какво от това! [Триетапна е заслугата на Джон Наш: 1) Равновесието на Наш (Нобелова награда за икономика); 2) Теоремата на вграждане; 3) атрактната елементаристика (Абелова награда).] Lzzy Hale: ето, иде реч; release!

Lzzy Hale: ето, иде реч; release! {i² = j² = k² = - 1: Lzzy.}  

Одеве, когато сглобявах себе си, понечих да поставя тъждество или дори кръгли скоби... Времето в хоризонта на житието.

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link