Микроикономиката се поражда от рекламното мислене. Та макроикономиката е кризисна... Ами който днес (на Запад) потребява музика с дигитализиран звук,
се колебае дали да си купи CD - понеже CD притежава колекционерска компонента, - или да си купи евтино и удобно чрез дигитална платформа. Но плащането в дигитална платформа отива при безличието на търговеца; пък купиш ли си Vinyl,
хем колекционерската компонента е 100%, хем плащането отива при марката.
А който днес в музиката (на Запад) не се вълнува от марка, потребява AI; такива обаче не са определящи. AI извън технологията е полезен (на Запад), доколкото разлага в себе си излишъка на търговия. Т.е. всичката тази употреба на AI във VC (Venture Capital) не ни върши (в България) работа - достъпът ни е отвън. И ето как за България Amazon е не повече от магазин; ама това на Запад днес е флуидът на икономиката. Ние в икономиката имаме вместо флуид съсиреци. Колкото и да обичаме музиката. Икономическите ни съсиреци валидират у нас макроикономиката, макроикономиката у нас валидира икономическите ни съсиреци. Омагьосан кръг. Кръгът на финансовата ни система. Шумен, 14 авг.' 2024.