3 август 2021 г.

"Singing at 12500 ISO"

Сн. и загл. Joe Hottinger, 2 авг.' 2021, Instagram (link). Че без "телесния филтър", т. е. без да се задъхаме и се почувстваме от плът и кръв човеци, усилието на духа би отровило душата (12500 ISO e стандарт, технически, по изпитание за въздушни филтри). Lzzy Hale, в тъмен ъгъл, затворила очи, пее; не присъстват във вътрешната, "друг-арската" проекция микрофонът и чертите на лицето, нито се чува звукът на гласа; витае призрачна бутафория, страховете и копнежът... Джо и неговото черно-бяло, вирту-озно докъм най-дълбок смисъл. И ето ме "fade to black": социализацията в опит за философски разговор, или, ако щете, мислете "приятелството"; понеже аз в живота си един Учител имам и е по философия. "Ала ако имате някой враг, не му заплащайте злото с добро, защото това ще го засрами. Обратно, докажете му, че ви е направил нещо добро." Ницше, "Тъй рече Заратустра", "За ухапването от пепелянка" (пр. Ж. Гълъбова). Пък, да, що се отнася за мен самия - то аз срама си отдавна съм пресрамил в страх. 

 

 
Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link