{Когато природата, братя, няма думата. - Общество и личност. Българският въпрос. Та обществената въобще
проблематичност се снема към общност, пък сам-сама личностната - към кажи-речи
родообщинност, първата общественост. Като пък ето защо не трябва обществената
проблематичност да се свежда до личностна и трябва най-подир да се приеме
лично. Тоест Европейската централна банка. [Но понеже изначално дето
у моята приятелка обществената проблематичност е пренебрежима спрямо личностната, пък обратното се най-накрая с моя
хоризонт сбъдва... Можем тя и аз да си помогнем един други.]}
Тълкуваш факти. Природата има думата. Опитопостигаем характер се представлява от проявление, да, във време и пространство. А какво представлява разпространяването? Разпространителното удължаване на невъртящ се лъч (както когато кълбовидно се разпръсква прах) е немислимо поради своята пределност. Пък разпространителното удължаване на въртящ се окръжно лъч (както когато кълбовидно се навива прежда) е немислимо поради своята безпределност. Ами разпространителното (с бързина "c") удължаване на въртящ се сферично лъч е мислимо тъкмо поради своята сферична пределност и радиална (x) безпределност.
Как обаче се формулира въобще въртене? Ъгълът (φ) е степента на завъртане, която пък е във въображаем (j) план. И ето го въртенето: ejφ, фазор.
1² = 1; j² = - 1; 1 ┴ j.
dejφ/dφ = jejφ, такова, значи, е числото "e":
че бързината на въртене се равнява на във въображаем план въртенето.
Та по принцип φ = ωt:
ω, бързината на въртене;
t, времето на въртене.
Но че в частност φ = ± (ω/2) (t - x/c) → спинор, e ± j (ω/2) (t - x/c), лъч сферично се върти:
о несъществуваща, т.е. осева, сфера, x = 0;
или около несъществуваща, т.е. осева, точка, x → ∞.
x = 0 & x → ∞:
природата няма думата, умопостигаем характер се представлява от самото разпространяване, правиш си току чиста сметка. Шумен, 3 авг.' 2025. [Разумът ми и тялото ми са тук, умът ми и сърцето ми са при нея: можем моята приятелка и аз да се изведем един други на чисто.]
{България и общият език (самото разпространяване).
Та характерно сред народа в днешна България, нежели да намираме помежду си общ език, е придържането към фактология, тълкуването, житейското тълкуване, да, средищно плюс двете крила:
1) логична
езикодушевност, "пък и зад Великата Отечествена,
Тълкуваш факти. Природата има думата. Опитопостигаем характер се представлява от проявление, да, във време и пространство. А какво представлява разпространяването? Разпространителното удължаване на невъртящ се лъч (както когато кълбовидно се разпръсква прах) е немислимо поради своята пределност. Пък разпространителното удължаване на въртящ се окръжно лъч (както когато кълбовидно се навива прежда) е немислимо поради своята безпределност. Ами разпространителното (с бързина "c") удължаване на въртящ се сферично лъч е мислимо тъкмо поради своята сферична пределност и радиална (x) безпределност.
Как обаче се формулира въобще въртене? Ъгълът (φ) е степента на завъртане, която пък е във въображаем (j) план. И ето го въртенето: ejφ, фазор.
1² = 1; j² = - 1; 1 ┴ j.
dejφ/dφ = jejφ, такова, значи, е числото "e":
че бързината на въртене се равнява на във въображаем план въртенето.
Та по принцип φ = ωt:
ω, бързината на въртене;
t, времето на въртене.
Но че в частност φ = ± (ω/2) (t - x/c) → спинор, e ± j (ω/2) (t - x/c), лъч сферично се върти:
о несъществуваща, т.е. осева, сфера, x = 0;
или около несъществуваща, т.е. осева, точка, x → ∞.
x = 0 & x → ∞:
природата няма думата, умопостигаем характер се представлява от самото разпространяване, правиш си току чиста сметка. Шумен, 3 авг.' 2025. [Разумът ми и тялото ми са тук, умът ми и сърцето ми са при нея: можем моята приятелка и аз да се изведем един други на чисто.]
{България и общият език (самото разпространяване).
Та характерно сред народа в днешна България, нежели да намираме помежду си общ език, е придържането към фактология, тълкуването, житейското тълкуване, да, средищно плюс двете крила:
и зад Украинската
война стоят капиталистите";
2) феномено-логична
душевност, "ах, колко хубаво е, че хубавата музика няма край";
3) психо-логичен език, да, наглият език.
Общ език с "1" или "2" човек не може да намира, езикът у тях не е проблем, корени се в общото, нали? Стига съм тълкувал, опитвам се към чиста сметка!
Nietzsche | Nachlass | Herbst 1885 - Januar 1889 | 5 [22], последният абзац (изречение): "Das vernünftige Denken ist ein Interpretiren nach einem Schema,
welches wir nicht abwerfen können." - Мой превод: "Вярното мислене е тълкуване след не-въз-можна за отхвърляне схема."
[Че
за (с "пламна ли ти
главичката")
общ
език с "3" е необходим аристократичният комплекс, подвизаващ се у
моята приятелка, т.е. спънат цинизъм; но той ще се поддаде у нея на
изкореняване, когато отключването се обрече хем с бездомна, хем със
светогражданска перспектива.]}
3) психо-логичен език, да, наглият език.
Общ език с "1" или "2" човек не може да намира, езикът у тях не е проблем, корени се в общото, нали? Стига съм тълкувал, опитвам се към чиста сметка!
Nietzsche | Nachlass | Herbst 1885 - Januar 1889 | 5 [22], последният абзац (изречение): "Das vernünftige Denken ist ein Interpretiren nach einem Schema,
welches wir nicht abwerfen können." - Мой превод: "Вярното мислене е тълкуване след не-въз-можна за отхвърляне схема."