Ясно е, че
рентабилността на инвестицията е конкурентен показател за инвестиране. Измерва се
според очакването за маркетинговата ефективност:
(Печалба / Приход) 100, %.
Колко процента от прихода ще се дължат на печалбата. Необходимо е,
(Печалба / Приход) 100, %.
Колко процента от прихода ще се дължат на печалбата. Необходимо е,
щото при
това положение да тече приход (поради текуща тяга), за да се печалба преоценява
в контекста на маркетинговата ефективност. Но как инвестиционното решение може
да се изчисли в абсолютен план?
Приход (за период) -
- ОперативенРазход (за период) -
- КапиталовРазход / БройПериоди -
- (Лихва, % / 100) КапиталовРазход =
= Печалба (за период).
Приход (за период) -
- ОперативенРазход (за период) -
- Печалба (за период) =
= Възнаграждение (за период) = const = Възнаграждение (условието) →
→ КапиталовРазход = К Възнаграждение;
К = 100 БройПериоди / (100 + Лихва, % БройПериоди),
коефициент (лихвата внася нелинейност).
Маркетинговата ефективност при това положение се равнява на самата печалба. Т.е. не е необходимо да тече приход, за да се печалба преоценява в контекста на маркетинговата ефективност. Ами:
Печалба (за период) + const = ОперативнаПечалба (за период).
Защото възнаграждението
гарантира оперативна печалба (в определена тяга).
Картел: текущата тяга се превръща в определена. И ето че картелирането се обезсилва от определената изначално тяга. Но че текущата тяга в картелна обстановка е абсурд (усеща се току психопатично).
Приход (за период) -
- ОперативенРазход (за период) -
- КапиталовРазход / БройПериоди -
- (Лихва, % / 100) КапиталовРазход =
= Печалба (за период).
Приход (за период) -
- ОперативенРазход (за период) -
- Печалба (за период) =
= Възнаграждение (за период) = const = Възнаграждение (условието) →
→ КапиталовРазход = К Възнаграждение;
К = 100 БройПериоди / (100 + Лихва, % БройПериоди),
коефициент (лихвата внася нелинейност).
Маркетинговата ефективност при това положение се равнява на самата печалба. Т.е. не е необходимо да тече приход, за да се печалба преоценява в контекста на маркетинговата ефективност. Ами:
Печалба (за период) + const = ОперативнаПечалба (за период).
Картел: текущата тяга се превръща в определена. И ето че картелирането се обезсилва от определената изначално тяга. Но че текущата тяга в картелна обстановка е абсурд (усеща се току психопатично).