28 август 2025 г.

Образоване Agile, обучение Waterfall

           (нежели обратно)

           Най-простият случай:

           bi ← ai% ← ∑bi ^ :bi = ai%(1/n)∑i=1nbi; bi > 0 < ai% < n = ∑i=1n(ai%) ^^.

           Бройно: n = ∑i=1n(ii%) → 100n = (1 + n) (n/2) → n = 199 →

→ n/10k = 199; k = 0, 1, 2, 3, ... ↔ f(t) = ω sinc(ωt) = ∫0ωcos(ωt)dω.

           a% ↔ qubit (quantum bit), диференциална разлика

(пък bit-ът е за интегрална разлика).

           (1/π) ∫-∞+∞ ω sinc(ωt) dt = 1 = f(ω).

           f(ω) = 1 = (1/π) ∫-∞+∞ ω sinc(ωt) dt ↔ ∫0ωcos(ωt)dω = f(t).

           ^ F(t) → ∫0ωcos(ωt)dω (ефир) → ∑m=-∞+∞ F(mπ/ω) sinc(ωt - mπ).

           ^^ Всеки - на мястото (ω) си [∑n = 1], всички - във времето (t) си [∑i=1n(ai%)]. "... то нас обръща и ние него обръщаме" (само Левски). 

           Класическият компютър е Waterfall, квантовият компютър е Agile.

           Waterfall е незаменим в себеобучението.

          Та в квантовия компютър се сглобява информационен характер, 
чийто характер е итерационен, т.е. Scrum. Пък qubit-ът е с възможност, 
щото към характерова съставка да се представлява параметрична величина. Процесорът размножава последователно за изчисление по характерови съставки входната информация и обобщава резултата. Вместо да се следва математическа последователност (класическия компютър).