my heart's in exile, I need you to touch me,
'cause I'm burning up with fire,
when the moons arise"
from Steven Edward Duren (аудио*: link)
Момченцата размахват саби, момиченцата обгрижват кукли.
Отчуждените вътре в семейството момченца, чаровни: ами узнават, че си имат работа с обекти; започват да съсичат "кукли", та ето го и Ted Bundy, и Jeffrey Dahmer.
Отчуждените вътре в семейството момиченца, чаровни: ами узнават, че ги имат за обекти; започват да се приютяват чрез "саби", та ето я и нея: съзнаваща и демонстрираща своя чар, но и остро реагираща, когато я въвличат в сексуален обект.
"Де да знаеха сега всички тук - но сега там само той знае" - тя (току) си гарантира постоянен партньор, който не само че, както всички, се възбужда от нея като от обект, но е поканен да се възбужда и от собствените ситуации с нея. Т.е. нейната "плячка" от една или друга свалка е ситуативен медиатор, воайорско-ексхибиционистичен за порасналото при своя чар момиченце.
Та кандидат-партньорът се кръщава доверително през четири етапа, че:
1) влиза той в ролята на кукла;
2) изисква се да сграбчва в очи, за ръка и т.н. възлюбената си "саблено";
3) вманиачава се към нея на публично място, проникване;
4) тя се вманиачава със себе си пред него (Него) насаме, присвояване.
Защото се отиграва "онтогенично" "филогенезата" на "плячката".
Heavy Metal! Тя износва плодовете на своята плячка.
----------
* Цялата се подвизава в едно нереално соло на китара.
Както и във всеки, реално, от женските персонажи на сериала "Black Sails".
P.S. Пък аз, заедно с гласа, съм, разбира се, мъжкият: link.