25 ноември 2021 г.

Login

"I love your accent,
I wonder what it'll sound like 

When you cum"

Lzzy Hale, "Do not Disturb"


Има нещо: неопределеното е тук, отнася се. И ето там едно нищо, отрицавайки се. Пък, да, отрицава се тъкмо като цяло. Но защо ли? Ами на, определяйки се - сиреч въпросително. Та има нещо... Нещо (теза) - нищо (антитеза) - защо (синтеза). "Прегърни, изтърсако, Самото понятие! Отърви се от Lzzy..." Как? Ах, де го Местоимението! Пцулютната идея. Феноменалната езда от кобила на кобила. И препускащото време, пушилката на историята. Феноменологията - феноменология на духа. Духът - челната омара. Прословутата Хегелова - де я! - диа-лектика. Изтър'ването. Action. Попадаме, изгубваме се в превода all through. Че, ах, вдън черна е омарата! Заключава се смисълът на псувнята не другаде освен в "не му пука, извадил го е отвсякъде". Тоест отключва се положението, че "настъпвайки ме по личността, безусловната нужда от секс е над-мен-ност". Или че - на свой ред, доколкото личността не е мазолеста, - че настъпвайки ме по интересчийството: да, че тя, безусловната нужда от текст, е над-мен-ност. Аз стъпвам връз, значи, дланите си пак и пак. Непохватен съм. Но що въ-обще за странна диалектика? Нека я схематизирам. Не-що - ни-що - за-що. Тезисът е "що": син-тезата е "не-", анти-тезата е "ни-", "за-" е тезата. Затваря се хоризонт, снема се, отваря се. "I'm gonna jump with you, my parachute", пее Лизи ("Parachute"). Това е истинската феноменология. Емоционалният вектор да не бъдеш просто парашутист. Account, рефлективната диалектика. Йордан Землян - Код Lzzy. Ала има нещо. Тезисът - потенцията, 
Тестисът - той първоначално е речовит... Солташакът. Че Кант повече няма какво да ми каже. Не го е срам моя учител, кантианеца!... "Свръхисторията", "Паметта", "Емпирията", accent, припев, а именно Хегеловата "Научна логика": изказва се в, разбира се, постановката, че "койтицата са (е) в отношение помежду си (нещо), т. е. в отношение и (са, е) към цялото си, а в отношение (нищо) към цялото си - и в отношение всякое-що към себе си, както и то (защо)". Как Хегел - "account" се разпада на "action" & "accent" - става изключително увлекателен, заслушаш ли се. I wonder what it'll sound like when you cum. 

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link