21 ноември 2021 г.

"Cadillac Ranch"

Гласувахме за 'гот' тря'а

Сн. и загл. Joe Hottinger, 21 ноември' 2021, Instagram (link)

Моделът и художникът... 

Пишете, пишете есета! Аз всичко ще ви кажа

Поневероятному съзидателно е окото на Джо

Урбанизацията като анимиран контрапасторал - смисълът, що във формат 3x2 с мелиоративна градация той диалектически е придал на инсталацията "Cadillac Ranch" (link)

Небесната сфера

Не е случайно пояснението му "Cadillac ranching it"; виждате ли в далечината на последната снимка замъка? 

Грайферните отпечатъци върху holy soil? Човек стъпи на Луната; изкуството, брате, Пещерата! 

"Cadillac": държи се на опашката си крушката

Heavy Metal!

Връзката е синьото - синьото във вързанките на обувките

Че Lzzy Hale е, разбира се, на junk-позицията, да, в аналитично-дълбочинен контраст спрямо изобразената чрез първата снимка рисунка goddam sky

Tom & Jerry - те не скитат, те са без следа от полови органи

И ето кадилаците - забили са, увесили са нос: ала това е от оригиналната идея; круш-ението ли?

Ред комбайни, кучета ги яли: where do you go, керване? 

Аз съм третият, третичният

Чудя се: турнетата на Halestorm ли са важни или излетите покрай тях... за Лизи

Страшно нещо са в българския език предлозите

Ами постмодерните поети не 'сползват главни букви, нито препи... нателни знаци; аз тук спестявам просто точката: защото все имам Какво... как да кажа

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат"

Ромската интеграция 

"Murder and rape with your power - The 10th Revolution in far away days. It's come to this: a gypsy's kiss, all your power is gonna fade in the haze. And above the shouting despair of the crowd: what do you wish? A gypsy's kiss gets you strong for crying out loud"*

Crying out loud

Та моят учител щеше да ме води "на изложба, или на театър"; беше ме завел на театър, за да се изложа...  

----------
* Deep Purple, "A Gypsy's Kiss"

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link