Lzzy Hale & Kiko Loureiro (публ. 4 юни' 2016, Facebook, Kiko Loureiro: link)
Как целта съдбовно... целта на динамичната реклама, вместо да се повиши търсенето, е тъкмо търсенето да се "компресира", екзистенциализира, средоточи, бидейки отнапред налично - та предлагането да откликне с интегрален характер. Franchise, интегритет. И вече хватката тук не е например да излезе моден, сиреч набеден, албум на митична поп-звезда, че да се изтряска милионен концерт в Ню Йорк, и в Токио, и в Лондон, за да се - защо? - разпродаде ударно в огромен тираж изданието. Класическа, една насипна, една продоволствена, една под навес борса. Ала идеята е, щото земна под звездите, и достъпна рок-група с оповестен и очакван материал да тръгне най-напред градче по градче, град по град, град по градче... тригодишно около света турне. Подобна реклама не произлиза от предлагането, че къмто търсенето, а точно обратното: че търсенето се сплотява около своя в ответ изразител и определя предлагането си, емоционалната си градация. Това е звездата, геният, харизмата, "дашността", търсачеството, херметизмът, глобалността, своевремието, пандемията на Lzzy Hale. Lzzy Hale Army. "Прасета в космоса". Това е и отнапред еманацията на, е излазът от информационно-логистическите технологии: осмисля се "капиталът", едно навеждане на мисълта, едно приземяване в плът и кръв; и една реплика към Ницше. Пък икономиката? Ами компресията стабилизира интегралната стойност на потребленческия, с неговото взаимоподобие, цикъл.* Чиста проба енергетика, динамична борса, динамика в кристал. My crystal ball, всред страхове и хулите за пропаганда.
----------* Виж статията ми "Електроенергийната борса днес в България": link
Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link
P. S. Умен е, чувствителен е Кико(15 мин. видео, изд. 28 септ. 2021,
YouTube, Kiko Loureiro):