5 септември 2021 г.

Ницшеанство и екзистенциализъм (Рорти)

1. Аз, бидейки, еха, дегенерат, възприемам човешката, видиш ли, природа щото за изпадане, изпадане в некомуналност, да, и ето защо съм бил харесвал Lzzy: "че харесвайки аз Lzzy - това в случая е важното, - не харесвам да се изпада в некомуналност".

2. ["Lzzy" -> "Платон"] <-> ["некомуналност" -> "животинство"].

"1" или "2"? Дегенерирало животно ли е собствено в природата си човек или собствено в природата си човек е чиста проба животно? Или "за някои ни* е в облагородяване по Платон, пък за други ви* е по Lzzy"? OK. Кой говори? Ето я дигитализацията. Ами човек не притежава своя природа -> харесвайки аз Lzzy - това в случая е важното, - не харесвам да се изпада в некомуналност, камо ли в животинство. Та говоря откъм невъзможността закъм свръхчовешка антропология.

----------
* Аналогия: "космологическото пладне" се занимава (ето, в привилегия) с болежките | "Бог е любов" се занимава (ето, в дарение) с отчаянието.

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link