16 септември 2024 г.

Квантовата стъпка

Проводимостта и съпротивлението са реципрочни. 

Проводимостта в точка се изразява в колебание, състоейки се върху положителната проницаемост - пък съпротивлението в точка се изразява в колебание, състоейки се върху отрицателната проницаемост.

И ето че съпротивление анихилира, щом се приравни към същото си.

Т.е. колебанието на анихилация в точка е бързина на разпространение.

----------

Илюстрация: Семейство побългарскому

"Има кой да ме оправя", изсъска уж отвъд масовката тя. Голяма работа! Че оправната жена и оправеният мъж - нейната работа е хронична, неговата е топична. Питат ме "работим ли", отговарям как "от време на време" - да, за да избегна "къде". Но някои са се научили с "къде си сега" - "как къде! тук съм, бе, в Шумен" - "къде работиш, питам те" - "безработен съм" - "е, ти си знаеш"... Нямам навик да си нося очилата. Трябва ли всеки път да търпя злобните подигравки на касиерките, когато втория път с яснота ще изрекат те пред самочувствието ми на пълноценен, да, ще назоват сумата, 
която дължа - пък при положение че и пред моите очи стои таблото с информация? О! "Та не сме им жени: въпросът дали онези мъже са оправени не стои, стои въпросът дали са оправни - следва да са непълноценни, ако не са." "Та не сме им мъже: въпросът дали онези жени са оправни не стои, стои въпросът дали са оправени - следва да са непълноценни, ако не са." 

Илюстрация: Кое добро?

(Се поставя с Тръмп въпросът несистемно.)

"Тази пукнатина може да се използва за сериозен, позитивен ремонт - 
или за срутване на системата. Пътят към срутването понякога е постлан с перфекционизма на свободните и мислещи хора, решили да останат вкъщи, 
защото не намират идеалната партия. Перфектното често е враг на доброто." - 
Даниел Смилов, DW, 13 септ.' 2024 (link).

Доброто се намира в лоното на безбожието. 
(Ами аз - току солидарно с решилите да не гласуват - 
ще гласувам за Кирил и Асен тъкмо за да се срути "системата".)

Шумен, 16 септ.' 2024