19 март 2024 г.

Логиката

... е да се възползваш от процедура, нежели да процедираш.

P.S. Време и време. Процедират институциите и шахматистите; и Хегел.

Двоумя се дали моята приятелка да я взема за муза, или за мезе.

Та тя нека прочете най-напред фрагмента, моя, (1) "За който се интересува": link.
Пък сетне - (2) "Бонапарт на полемиката": link

Известиха ме днес, 19 март' 2024, от Комисията, че по силата на "2"
са пререгистрирали "1" за преразглеждане.

Процедурата около платежната операция е спазена,
но кога платежната операция е осчетоводена?

Защо например чак след като съм се обърнал към институциите?

Ала на що за основание повдигам въпроса за датата на осчетоводяване ли?
Ами защото не получих никакъв отговор на банковата ми жалба,
жалбата преди да се обърна към институциите.
Пък и никъде не повдигам изрично въпроса.

Щеше банката да бъде институция, 
ако не съвпадаше с доставчика на платежната услуга.

"Става въпрос за технически проблем..."  

Нали? Че и аз това казвам.

Fintech (чрез оператора на плащането).

- К'во прайш в урологията, здрав, прав човек...
- Имах два часа свободно време, дойдох да ми почешат...

Heavy Metal!

(Така се издържам.)