20 февруари 2022 г.

Гранична ситуация да наближиш 50

Спирачен път... Шумен, 20 февр.' 2022, неделя. Информационната обработка и консултацията по рекламна стратегия идат алабрачка да свидетелстват, че над командира е харизмата. Тоталитаризмът е с претенция за изцяло външен статут на информационната обработка и вътрешен на консултацията по рекламна стратегия: тоталитарната екипност е въпрос на принцип, а тоталитарната харизма - на командване. Нали? Погрижих се за обратното - та показах там в конкретика с какво, как и защо мога да бъда полезен. Освен ако вече не се отрича; сиреч решението е дали вече си струва да бъда "заменен", дали ще се разпадна, разлъча, разкъсам... И не е мое: чакам. Нямам нищо против да съм където и да е общ работник, стига при това да не изпитвам чувство, че правя със здравето си - физическо, психическо и социално - компромис. Аз съм скромен човек, личен ("себеличен", казваше майка ми) ... Ние не живеем в тоталитарно време: заложил съм се на една карта с всички изгледи за успех. Отдръпнете се от мен! Нима съм специалист!

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link