17 януари 2022 г.

Моята работа

Людете не сме пчели. Да се въвежда, вмъква ред е да се натрупва тук бъркотия, да се натрапва. Току ред се въведе, вмъкне подръчно, бъркотия се подреди подгласно. Та общият език (актуално) е или предпоставката за сръчност, сръчност на волята, или резултатът от разумен сговор. Да въвеждаш, вмъкваш ред е да търсиш отговорност, да подреждаш бъркотия е да търсиш отговор. Отговарям пред теб, отговаряйки ми. Освен ако работата не че е моя. Уви: колцина го казват? Но затова е философията. Мигар е възможен по-високопоставен съветник отколкото шута. Къде сте вие, владетели! Радостта, радостта да бъдеш гласоподавател: да, поне да не чувстваш, че правиш със здравето си компромис. Надеждата ми: човекът ми (Lzzy). Това, от което винаги съм си патил, е да опитвам да споделя недоумението си. "Патил" е силна дума. Керванът си върви; принадлежа му, ако и че скимтя. Ала бях животно! очовечих се не по моя - въпреки че по своя - вина. Пък работата, моята работа, приемам за възможност по обезсмъртяване, нежели за неизбежна необходимост.

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link