(при
несъмнение за бизнес-плана*)
"You have two
cows. You sell one,
and force the other to produce the milk of four cows.
Later, you hire a consultant to analyse why the cow has died"**
Интернет
and force the other to produce the milk of four cows.
Later, you hire a consultant to analyse why the cow has died"**
Интернет
Капитализмът е устойчив, когато инвестирането като такова е гарантирано -
и що за
консултация измежду предприемачеството се провежда по рециклиране,
при положение че поради потреблението биват изяждани
паричните средства?
- Заделям понастоящем печалба в абсолютно изражение Δ0 > 0; но как да заделям повече, тоест Δ > Δ0, без да бъде за сметка и на повишена мощност, и, значи, рентабилността (приход върху разход), пък и на рентата, която изплащам (издръжката)?
- Колко реинвестиции, 1, 2, 3, можеш да си позволиш, колко риск можеш да поемеш, вместо да предизвикаш?
- Мога n.
- Ами приходният ти коефициент, ефективността, трябва отнапред да скочи n√(Δn/Δ0) пъти... Та сетне защо за твоя обем продукция v > 0 не понижиш с
- Заделям понастоящем печалба в абсолютно изражение Δ0 > 0; но как да заделям повече, тоест Δ > Δ0, без да бъде за сметка и на повишена мощност, и, значи, рентабилността (приход върху разход), пък и на рентата, която изплащам (издръжката)?
- Колко реинвестиции, 1, 2, 3, можеш да си позволиш, колко риск можеш да поемеш, вместо да предизвикаш?
- Мога n.
- Ами приходният ти коефициент, ефективността, трябва отнапред да скочи n√(Δn/Δ0) пъти... Та сетне защо за твоя обем продукция v > 0 не понижиш с
(Δ - Δ0)/v продажната си s > 0 цена? Ще тръгнеш от първоначалната
си печалба,
но ще си по-конкурентоспособен s' = s - (Δ - Δ0)/v > 0 - което е потенциал за
по-висока
печалба Δ' = (v'/v)Δ0: че и за по-висока рентабилност
r' = 1 + Δ0/(vs - Δ); Δ < vs.
r' = 1 + Δ0/(vs' - Δ0):
lims'→Δo/Vr' = ∞ (limΔ→vsr' = ∞) & lims'→∞r' = 1 (limΔ→Δor' = 1).
Нарастващият
линейно риск предизвиква нарастваща хиперболично рентабилност:
dr'/ds' = vΔ0 / (vs' - Δ0)² = tg(- π/4) = - 1 (равновесие): s' = √[(Δ0/v)² + Δ0/v] -
че когато печалбата се дължи на висок стремеж към потребление,
себестойността s' - Δ0/v има мегдан за понижение.
Маркетингът току е заел (чрез политиката) мястото на далаверата и ето, премереният производствен
риск се явява екологичната тема в икономиката... Консултант-посредник, който (хм) да
те въведе в среда на работещ капитализъм,
вместо ти самият (в политическия вихър) да бъдеш задвижване закъм работещ капитализъм.
вместо ти самият (в политическия вихър) да бъдеш задвижване закъм работещ капитализъм.
(1, хара-ктер = "khara-x"), пък
времето - че пространството е със статистически компромис (2, ком-про-мис =
съ-про-вод).
1. Макроикономически растеж (бездна): взаимното ситуиране на икономически субекти е с равновесно-статистически характер, т. е. кон-куренц-ия ("лице в лице", квантова механика).
2. Микроикономическо размиване (ефир): взаимното ситуиране на икономически субекти е със статистико-равновесен компромис, т. е. ко-лапс
1. Макроикономически растеж (бездна): взаимното ситуиране на икономически субекти е с равновесно-статистически характер, т. е. кон-куренц-ия ("лице в лице", квантова механика).
2. Микроикономическо размиване (ефир): взаимното ситуиране на икономически субекти е със статистико-равновесен компромис, т. е. ко-лапс
("гръб о гръб", гравитация).
Еластика 1 <-> 2.
Икономическият
колапс s' - Δ0/v = 0 се предизвиква, когато
печалбата се изяде от стремежа към потребление.
Та статистическият компромис от далавера (пластика)
вместо от колапс: ами той е авторегулиращ се тумор върху лицето на света, който
тумор би се локализирал за "лице в лице", когато засърби, че
границата му се насвие към обществения компромис.
Но как се предизвиква икономическият колапс? Икономическата субектност
f(x) = sin(ωx) / x, където x е икономическото
пространство, а ω = 2π / s' е производственото усилие на икономиката: т. е. икономическият колапс
се предизвиква при положението, че в s' - Δ0/v
= 0 производственото усилие на
икономиката не смогва вече да отговаря на стремежа към потребление, рухва,
повлича го подир себе си, иззема го по възобновяване от издръжка. И ето че световната
икономическа воля към производствена мощ обрича далаверата.
----------
* Изделие със собствен маркетинг
(Proper Marketing Product = PMP)
Търговски представител
↕
Основател (know-how, чрез Инвеститора) + Съдружие (разисква резултатите)
↕
Продажба (PDB^ = Parametric DataBase статистично: Основател, Аналитик)
↕
Производство (TC^^ = Technological Card в архив: Основател, Технолог)
↕
Продоволствие (ERP^^^ = Enterprise Resource Planning: Основател, Администр.)
↕
Инвеститор (know-what, чрез Основателя)
^ Parametric DataBase = Продуктова параметризация (всъщност тя се продава)
^^ Technological Card = Производствен формуляр
^^^ Enterprise Resource Planning
Активните понятия са основните понятия, разбираемите за всички -
репликират се: категоризиране в база-данни
Сортиране: категориите се делят на
- довеждащи ("палец")
- обособителни ("показалец")
- пространствени ("среден")
- времеви ("безименен")
- характерни ("кутре")
Филтриране: класифицирането и авторизирането са длъжностни,
а длъжностите са активни понятия
(Proper Marketing Product = PMP)
Търговски представител
↕
Основател (know-how, чрез Инвеститора) + Съдружие (разисква резултатите)
↕
Продажба (PDB^ = Parametric DataBase статистично: Основател, Аналитик)
↕
Производство (TC^^ = Technological Card в архив: Основател, Технолог)
↕
Продоволствие (ERP^^^ = Enterprise Resource Planning: Основател, Администр.)
↕
Инвеститор (know-what, чрез Основателя)
^ Parametric DataBase = Продуктова параметризация (всъщност тя се продава)
^^ Technological Card = Производствен формуляр
^^^ Enterprise Resource Planning
Активните понятия са основните понятия, разбираемите за всички -
репликират се: категоризиране в база-данни
Сортиране: категориите се делят на
- довеждащи ("палец")
- обособителни ("показалец")
- пространствени ("среден")
- времеви ("безименен")
- характерни ("кутре")
Филтриране: класифицирането и авторизирането са длъжностни,
а длъжностите са активни понятия
** Сбърканото в това послание е, че в него се прави опит,
щото на микроикономиката да се гледа макроикономически.
Но макроикономически може да се гледа на
икономическите субекти, не и на самата микроикономика.
Може микроикономически да се гледа на макроикономиката