(патологията тип "Бернардо - Хомолка")
"Възклицания на ужас и отвращение, и дори шок, както и притеснени хихикания, се чуха в залата, докато камерата се движеше по голото тяло на Хомолка,
която се самозадоволяваше" ("Криминални досиета", 18 май' 2008, link,
"Голямата любов на Пол Бернардо и Карла Хомолка").
Виж фрагмента ми "Емоционалната интелигентност в отсъствието си": link.
Ами "през 1990 г. Карла се сгодява за красив и изискан
счетоводител, който при това има пари"
("Криминални досиета", 18 май' 2008).
Така се себеконсумира тази история: "не съм милозлива, ще знаеш".
----------
"Тя" чрез "Него" експонира себе си, възприсъства себеоценка.
"Той" чрез себе си експонира "Нея", възотсъства себеоценка.
----------
Взаимоотношението се основава на че "Тя" бива "разкулачвана";
което се маскира със съвместното положение, че "Трето" бива експонирано.
----------
Т.е. взаимоотношението се разпада, щом "Трето" не е налично.
----------
Та, отпаднала, "Тя", виж, току затъва отново в предлагане, "лесно й е".
Пък, отпаднал, "Той", виж, току затъва отново в търсене, "лесно му е".
----------
Че нима по сами "изплюват камъчето",
вместо да се взаимно акушират!
----------
Който и да е "Той", той не е толкова интересен.
Но какво ми казва "Тя"?
----------
"Ох, ще те разкъртя", казах ней.
А тя отвърна, че "дойдохме си на думата,
къртят се мивки и тоалетни казанчета,
къртят се в порутен дом".
Т.е. където няма щото що да се експонира;
"партньори в скотовизма",
нежели "partners in crime".
----------
И какво ней предлагам с "предложението" си?
Нищичко. Предложение и скука, изоставяне.
----------
Бизнесът му е майката.
"Спи ми се."
"Тя заспиваше не защото съвестта й е чиста,
а защото просто няма такава"
("Криминални досиета", 18 май' 2008).
