Та можеш ли да говориш откъм биографията си, но въ-обще?
Да (или се мълчиш): OK*.
Не: а можеш ли да говориш откъм екзистенцията си, но из-общо?
Да** (или се мълчиш)*: OK.
Не: пък откъм биографията си ли говориш, но частно;
или пък: откъм екзистенцията си ли говориш, но интимно?
Да (или се мълчиш): OK*.
Не: а можеш ли да говориш откъм екзистенцията си, но из-общо?
Да** (или се мълчиш)*: OK.
Не: пък откъм биографията си ли говориш, но частно;
или пък: откъм екзистенцията си ли говориш, но интимно?
Отговор: езикът, който говори самия себе си (или се мълчиш,
както и чрез "свободата и човешкото достойнство"). *
----------
** "*" ти обръщат гръб: твоята надежда е във винителен падеж.
P.S. Ами тъкмо през контрол върху обществената структура - нежели през контрол върху обществените доставки - свободата и човешкото достойнство са противопоставни на продуктовото изобилие! Та иначе - т.е. през контрол върху обществените доставки (= "бъдещето на нашите деца") - двата компонента на тази съпоставка се взаиморазмиват. (Диктаторският контрол пък е и върху обществената структура, и върху обществените доставки.)