12 декември 2024 г.

Брандиране от нищото

Та срещнах у нас чутовната за у нас мисъл - която по света е валидна, без обаче да е чутовна, - че "вече не е проблем да се произведе нещо, проблем е да се продаде". Нима съм нещо! Как ли да се родиш като бранд? О, ами към бранда, който си, си подвластен и самият ти, брандът на управление поглъща в съцветие оттенъците на брандовата палитра. Другото, за да се сляпото петно запази, е управлението като огледален образ, тоест как во истине да се роди и подхранва бранд: пък отчасти с подкрепа, и отчасти с като се поръчва музиката от не който плаща. Шумен, 12 дек.' 2024. Ръселовият парадокс като задача: множеството - че пагубно е за човек, щото да се брандира човекът повърхностно (понеже вече не може по валентност).

P.S. Моята приятелка признала ли ме е за философ? Ахнала е. Тя знае как искам да и се харесам; и как никой не ме харесва.