27 ноември 2024 г.

За нейната странност

Продоволстването:
    1) убягва -> 0) дето дългът като ос, понеже житейският момент се корени в самото време, че откъм освобождаването се ословесява продоволстването;
    2) спохожда = че откъм продоволстването се освобождава ословесяването *; 
    3) е в ръце = че откъм продоволстването се ословесява освобождаването **.
"3" + "1" = "0", но "3", под заплаха от скотовизъм, - вкопчено е за "2".
----------
Ерзацът на житейския момент - Шопенхауер, "Парерга и паралипомена", II, 166, пр. E.F.J. Payne, "directly after copulation the devil's laughter is heard":
    * свободата като ос, понеже "съвкупляването" положително се превръща в любов, пък "смехът на дявола" отрицателно се превръща в дяволотворна смехория, т.е. при дълга - та отритне ли се в полза на дълга любовта, възправя се тоталитаризъм;
    ** любовта като ос, понеже "съвкупляването" отрицателно се превръща в уж дълг, пък "смехът на дявола" положително се превръща в дяволско свещенодействие, т.е. при току свободата - ами задава ли се скотовизъм, 
щом в полза на свободата се отритне този т.нар. дълг?
    И ето, в подценяване, как идеята по дяволско свещенодействие се нарича дяволотворна смехория: както например идеята за професионална регистрация като за оргиастична възможност по манипулиране.
----------
Скотовизмът при това положение: т.е. за продоволствен пренос - преценява се в разговор на "3" с "1".