Показателят на самата фирма като за продукт: как самата фирма вече има своя цена,
и не че просто цена за продукцията. Но ликвидността на фирмата не е непременно с цел действителна продажба, и е най-вече с цел готовност за такава: доказва се start-up-успехът. Че тънката разлика в това е, дето ликвидността върху активите очертава съвместния предел на започнатото, пък намерението за действителна продажба се явява в индивидуалния хоризонт на всеки от съдружниците. И ето че "инвестиционното" условие за start-up "как ще продаваме фирмата" е равносилно с въпроса каква е далаверата: "инвеститорът" би се вълнувал в каква далавера се въвлича, нежели фирмата да тръгне. Пътят на инвеститора: път, по който си се еманципирал от банковия капитал и ползваш банките единствено за система;
и разполагаш с инвестиционен капитал, свои собствени пари, които не са във влог или кредит, нито в имущество, а инструмент; и са дялов дивидент, що не си слагаш в джоба, преливаш ги от едно място на друго. Истинската стойност на парите... Истинският богаташ не е който просто има много пари, нито даже който просто печели много пари; а е който в бизнес-среда умее посреднически да насочва парите си, та дори да не са толкова много... Но същинското предприемачество и маркетинговото потребление са съответно началото и краят.